جانباز بزرگوار موسی پارسا

جانباز مشهدی:
شهدا با اتکا به قدرت ایمان دشمن را شکست دادند

جانباز 70 درصد قطع نخاعی در مشهد گفت: شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به قدرت ایمان دشمن بعثی را شکست دادند.

موسی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حیات در مشهد، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان مناسبتی که این ایام را به یاد می‌آورد نباید تنها به یک بار در سال خلاصه شود و لازم است تا در سال بارها و بارها این ایام در نزد عموم زنده شود. 
وی افزود: پیام شهدا برای همه ما یاد خداوند و دوری از گناه بود و باید توجه داشته باشیم که پیروی از راه آنان جز با تهذیب نفس و تقوا ممکن نیست. 
این جانباز 70 درصد قطع نخاعی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عمل است و نباید تنها به گفتن محدود شود، این مهم در ارتباط با مسئولین بسیار موضوعیت دارد و آن این است که مسئولین باید بدانند که امر به معروف و نهی از عمل باید در کارهای آنان نمودی عینی یابد. 
وی با اشاره به این که شهدا و جانبازان با خون خود از ارزش‌های این ملت پاسداری کردند تصریح کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس هرگز به لحاظ امکانات جنگی ضعیف نبود و ضعف اصلی دشمنان ما تنها در ایمان بود و همین سبب می‌شد که آنها در تنگناها اسلحه‌ها را بر زمین بیاندازند و فرار کنند. 
پارسا خاطرنشان کرد: ما هم اسلحه داشتیم و آنها هم اسلحه داشتند، تجهیزات آنها به مراتب از ما پیشرفته‌تر بود اما جسارت و شجاعتی که در شهدا و رزمندگان ما وجود داشت هرگز در دشمنانمان دیده نمی‌شد و همه این شجاعت برخاسته از قدرت ایمان بود. 
گفتنی است جانباز 70 درصد قطع نخاعی 70 درصد در سال 62 و در عملیات والفجر یک از ناحیه نخاع به درجه جانبازی نائل شد. 
 
DSC00253
 
 
 
دیدار فرماندهان نیروهای مسلح از آسایشگاه جانبازان - مشهد
http://hayat.ir/0fa122142idcontent.htm
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 آبان 1394برچسب:جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی مشهد مقدس,, | 12:29 | نويسنده : یه بنده ی خدا |

.


get